Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu } -->

sobota 26. dubna 2014

Spring photo challenge (6): Vzpomínka na zimu



26. dubna - 30. dubna


Heather


Na zimě jsou podle mě nejvýraznější Vánoce. Proto jsem vybrala první fotku, kterou jsem vyfotila novým objektivem, co jsem dostala pod stromeček. Fotka je neupravovaná, prostě přesná vzpomínka na letošní Vánoce, s novým objektivem. :D

Kay


Jedna z prvních fotek s Hectorem. Fotila moje kamarádka Alice. Ráda na tohle období vzpomínám, obzvlášť proto, že tahle fotka měla jednu dobu rekordní počet lajků na Facebooku, kterej nebyl žádnou další mojí profilovkou až do nedávný doby překonanej =D
A obecně, to nadšení z novýho foťáku, to oťukávání a učení se, co a jak nastavit... :) Jely jsme si celý vánoční prázdniny.



A ještě jedna, jedna z mých prvních zkušeností se zrcadlovkou. A opět rekordní počet lajků :D To bylo  devátýho prosince, po věnečku a my si zrcadlovku půjčily od tátova kamaráda.



3 komentáře: